آنتی بیوتیک ها می تواند بیماری های کلیوی و یا کراتینین بالا باعث
نوشته شده توسط : rshaole

آنتی بیوتیک ها می تواند بیماری های کلیوی و یا کراتینین بالا باعثآنتی بیوتیک به طور گسترده استفاده می شود طبقه مواد مخدر در استفاده بالینی است، اما شما می دانید؟ استفاده از آنتی بیوتیک می تواند به آسیب کلیوی منجر شود زمانی که، بیماری های سنگین کلیه اراده و افزایش کراتینین، در اینجا ما در چگونه آنتی بیوتیک آسیب کلیه ها نگاه کنید، در استفاده روزمره از آنتی بیوتیک است که ما نیاز به توجه به آنچه و چه برای جلوگیری از؟

آنتی بیوتیک ها وارد بدن و دفع عمدتا از طریق کلیه ها.

این آماده سازی شده توسط فیلتراسیون گلومرولی، ترشح توبولی یا باز جذب در انسان است. اما برخی افراد که آنتی بیوتیک مصرف پس از قرار گرفتن در معرض مواد مخدر در واحد کلیوی، آن آسان به علت واکنش های جانبی کلیه ها باشد.

حتی در محدوده دوزهای درمانی نیز می تواند آسیب کلیوی، برخی از آسیب کلیه ها به علت مصرف بیش از حد دوز زمانی که کلیه ها مربوط به غلظت بالایی از مواد مخدر، و یا به نظر می رسد در موارد خاص شود.

در کوتاه مدت، آسیب به کلیه به علت آنتی بیوتیک بستگی به سمیت آنتی بیوتیک ها، عملکرد کلیوی، تاثیر بیماری های عفونی، تغییرات در جریان خون کلیوی، عدم تعادل الکترولیت و حضور عوامل دیگر مصرف داروهای نفروتوکسیک و غیره. توقف-تصویب دارو در شرایط عادی، بیشتر از سمیت کلیوی می تواند متوقف شود، اما همچنین می تواند به بیماری های کلیوی و افزایش کراتینین پدیده منجر شود.

بنابراین، مردم باید سعی کنید برای جلوگیری از استفاده از آنتی بیوتیک ها، در صورت لزوم، باید آن را مطابق با توصیه یک دکتر را به دوزهای زیادی نمی باشد.

پس چه آنتی بیوتیک مشترک است که باعث آسیب کلیوی است؟

آمینوگلیکوزیدها باعث نفروتیک اول بود، و پس از آمینوگلیکوزیدها و سفالوسپورین ها به طور همزمان دریافت خواهید کرد،

دیگران، از جمله پنی سیلین، سفالوسپورین ها، سولفونامیدها، ریفامپین، تتراسایکلین، ونکومایسین، شایع تر است.

اگر سوالی دارید، شما می توانید با ما از طریق راه های زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک می کنم. ما برای شما آرزو شفای عاجل!

تلفن: + 86-311-89261580

ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: کلیه,آنتی بیوتیک ,
:: بازدید از این مطلب : 712
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 مرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








cache01last1476172815